|
| Het spoor gaat verder in de richting Terneuzen. Bij de omlegging van de lijn uit Sas van Gent werd de lijn uit Axel vanaf hier ook verlegd (voroger lag hij iets naar links), om hoogte te kunnen maken voor een nieuw viaduct bij Terneuzen. |
![]() |
| Totaal aantal foto's: 90 | Help |